Slapukas (angl. cookie) yra nedidelė rinkmena, atsiųsta į įrenginį, Jums besilankant atitinkamoje interneto svetainėje. Pagal slapukus interneto svetainė atpažįsta Jūsų įrenginį (pvz., naudotojui kitą kartą apsilankius šioje interneto svetainėje). Slapukai gali būti naudojami siekiant fiksuoti lankytojo veiksmus, elgesį, įpročius internete ir taip sukurti jo profilį bei gerinti lankytojo patirtį interneto svetainėje.
Taisyklės
Kokiais būdais galima apmokėti už prekes?
Grynaisiais pinigais arba kortele atsiimant prekes MB „Rigrisa“, grynaisiais pinigais kurjeriui pristatant prekes į pasirinktą vietą, kortele atsiimant prekes iš Omniva ar LP Express paštomatų, tiesioginiu pavedimu nurodytais rekvizitais.
Kokiais būdais galima įsigyti prekių?
Elektroninėje parduotuvėje, telefonu ar el. paštu pateikus užsakymą arba atvykus į mūsų fizinę parduotuvę.
Kokiais būdais galima grąžinti prekes?
E-parduotuvėje įsigytas prekes, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės grąžinimo išlaidas, galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos:
- Apie prekės keitimą ar grąžinimą prašome mus informuoti el. Paštu uzsakymai.rigrisavet@gmail.com
- Prašome nurodyti užsakymo numerį, grąžintinų prekių sąrašą (bei priežastį), pageidautiną grąžinimo datą bei būdą ir sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį;
- Prekių keitimo atveju, taip pat nurodykite ir pageidaujamą prekę;
- Gavę el. laišką su Jumis susisieksime per 3 darbo dienas;
- Prekės grąžinimą atlikti prašome tik gavus patvirtinimą;
- Už prekės grąžinimą atsakingas Pirkėjas.
- Grąžinama arba keičiama prekė nebuvo Jūsų pradaryta (pakuotės atidarymas, būtinas prekei apžiūrėti, nelaikomas pažeidimu);
- Prekės nebuvo naudotos ir yra nepraradusios prekinės išvaizdos (netaikoma, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Jūsų netenkina gautos prekės galiojimo laikas (jeigu iki prekės galiojimo termino pabaigos yra likę daugiau nei 6 mėnesiai, tokia prekė yra laikoma kokybiška ir tinkama. Esant trumpesniems tinkamumo naudoti terminams, tai yra aiškiai nurodoma ar kitaip pažymima internetinėje parduotuvėje);
- Jūsų gauta prekės pakuotė transportavimo metu yra netekusi prekinės išvaizdos, pažeista (galite jos atsisakyti pristatymo metu, priėmimo važtaraštyje nurodžius priežastį);
- Jeigu Jūsų netenkina nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekę galite pakeisti analogiška kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo preke arba ją grąžinti.
Per 14 dienų grąžinamos prekės privalo būti tvarkingos:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš Pardavėjo;
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi elementai);
- grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta Pirkėjui;
- grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš Pardavėjo;
- Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki Pardavėjo.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė arba gavote ne tą prekę kurią užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pasirinktinai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.